kaan74

Alla inlägg den 15 maj 2020

Av Katrine - 15 maj 2020 05:50

Ännu en natt till enda, denna har varit lugn och nu har jag några minuter att samla mig.


Jag har varit fått sista omgången järndropp, även tagit prover som nu visar att det har stabiliserat sig, nu bara hoppas att det inte sjunker igen.

Var även hos fysionterapeuten hon tala om för mig att min arm är kraftigt infektion i så nu ska jag få gå få lite stötvåg i armen se om det kan lindra, värsta är jag har så jävulst ont även vid beröring så ja ska bli intressant.


Just nu har jag en del måste utföra så detta med min arm att den skulle bli värre var inget som fanns i planerna, men så är det alltid ska komma massa som inte var planerat.

Se om jag kan få ner en lista på vad som skulle behövas göra och så att jag kan ta tag i det styrka efter hand. Men vissa saker är måsten som ska fixas inom rappet då vi ska ha mäklare till oss, nä vi ska inte sälja utan värdera den och lägga om bostadslånet.


Kom just på om 1 månad ska jag med min dotter göra en sak hon velat göra så det bara för mig att hänga på.


Nä armen värker och mina ögon går i kors av sitta vid datan så jag ska ut och sätta igång diskmaskinen och invänta ev larm och persnal


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards