kaan74

Alla inlägg den 12 maj 2020

Av Katrine - 12 maj 2020 05:43

Då är snart denna natten över, detta var igentligen inte min natt men ville vara snäll mot en kollega som ville vara ledig.

Kanske inte det smartaste draget av mig på tanke på att jag mår som jag gör.

Men vem har sakt att livet ska vara enklet   


Annars så har min mellan tös åkt på liten förkylning igen, det inte lätt att vara hemma och göra skola och plugga, det ju lätt man sitter dygnet runt inne och när man väl sedan går ut rör sig så drar man på sig någon form av virus ....Nä inte Covid- 19.


Ja minstingen har vait träffat läkare 2 ggr sendan slutet av april, hon har envis hosta och huvudvärk lite slö, men enligt prover så är det inte covd-19. Hon fick nu en hostmedicin utskrivet men den har inte tagit det ännu. Man kan ju inte skicka i väg dom pga då blir väll alla hysteriska. Hon sover en del då hon blir helt utslagen av hostmedicinen.


Jag själv är inte på topp i heller, men jag kämpar på, min värk är kraftig just nu då jag ska ändra medicin håller på trappa ut en medicin nästa omgång jag minskar ska jag sätta in låg dos av nya sorten, men det det var tuffare än jag trodde. Bara kämpa sig igenom.

Men min vänstra armbåge gör så förbaskat ont nu så jag kan inte greppa normalt utan smärtar. Men jag boka tid till AT se vad vi ska göra, kan ej ha skyddet på när jag är i vården men i mellan kan jag ju ha skyddet för att avlasta.
Inte nog med det så ska dom ta lite prover, då kanske har mer brist av något. Jag har 1 gång kvar av intravenöst järn, men inget kul har fått ovanliga biverkningar så som extrem trötthet och jag får lätt skallebank. Men jag ska ta det vill ju må bra.

Jag är även ganska nerstämd och känner mig totalt olustig.


Men har lite saker framför mig hoppas dom kan muntra upp tillvaron


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards