kaan74

Alla inlägg den 9 maj 2020

Av Katrine - 9 maj 2020 03:34

Ganska trött just nu men jag får inte sova förren jag avslutar mitt pass.

Jag har en omgång kvar av järndroppet, det tråkiga med detta är att jag har fått biverkningar dom inte så vanliga, huvudvärk och jäkla trötthet, borde man ju bli pigg av få järntillskott, men som sakt inget kul att må skit upp till 2 dygn.

Men annars så hoppas jag att det ska bli bra.


Tänk att det finns idioter ute i världen, som förstör andra totalt. Nä jag ska inte prata i gåta men i dag så kom min stora tös var ledsen samtidigt som hon är rädd. Men hon fick hot till sig av en kille på andra sidan av jorden, Han hota henne för att hon inte gick med på det han ville, så lågt. Men hoppas det hjälper att blockera honom och att tala om att det han utför är hot.

Jag förstår henne, för hon har gjort så som man ska inte lämna ut något som kan användas mot henne mm. Stolt över henne och hennes tänk på hur man beters sig på nätet.


Vad händer annars för utom tråkigheter, jo jag längtar till juni, men jag vill ju få klart hemma och tanken är att inom kort så kommer vi kunna värdera bostaden, men inte till försäljning utan vi ju så klart nyfikna.


Sen händer lite i trädgården med så det så mycket att göra just nu men det skoj


/K

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards