kaan74

Direktlänk till inlägg 25 april 2020

Trött och seg

Av Katrine - 25 april 2020 05:56

God morgon på er.

Natten varit både lugn och seg, men jag har gjort det som jag ska göra under natten.


Jag har en hel del funderingar som cirkulerar i mitt huvud, jag kan inte skaka av mig dom det är det värsta.

Jag var i torsdags på vårdcentralen, för att jag måste få lite intravenöst järn. Det tog sin lilla tid att få in det, droppet ska ju gå sakta in.

Det var inte det värsta utan när hon satte venflon så sved det något så jävulst, trodde att hon hade dränkt min arm i handsprit.

Men det gjorde så ont men blodet kom ur den så, den satt rätt men troligen så har hon kommit åt en nerv. Det var i min onda arm som hon satte den i.

Hon berätta att jag är verkligen sjuk, hade ett HB på 71, för er som inte vet så ska ju det värdet hos kvinnor vara 120.

Sen så tala om hon om att mina depå är nästan slut, Mitt S-Ferritin var alldeles för lågt hade 1.9 mikrog/L man ska ha som kvinna 10-150 mikrog/L

Ja det är låg inte konstigt att man mår skit.

Men jag ska göra detta 3 ggr till ska ju även göra en undersökning varför det är det som spökar i mitt huvud.


Jag känner mig som dålig människa som inte kan/orkar göra saker. Känns som ingen tror på mig när jag säger hur jag mår.

Jag har ju yrsel till och från mega trött i kroppen men jag har ju min smärta. Det så intensivt nu så jag går på sparlåga.

Tar mig till jobbet vill ju inte få sjuklön, man vet ju ej vad som händer längre fram då det jäkla viruset härjar.


Nä nu ska jag logga ut ..


See you later

/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards