kaan74

Direktlänk till inlägg 21 april 2020

plötsligt kom solen

Av Katrine - 21 april 2020 06:14

Jag tittar in här en snabbis, ska ju snart få sova sött.


Vilket underbart väder vi hade i går, hoppas det fortsätter på det hållet.   


I går var en händelse rik dag eller fattig dag vilket som   
Min mellan tös fick köra till körskolan, sen tog min stora över ratten och hon fick köra, först ut till Maria Park för att kolla vart hon vara på olika utbildningarna, sen fick hon köra och tanka, för att sedan hämta upp mellan tösen dumpa henne hemma. 

Sen bar det av till maxi handla, nä hon körde inte utan mig då hon har ju inget körkort än.
Blev en lite mat inhandlat, klarar oss någon dag framåt, man kan inte så noga veta hur hungriga kidsen är eller hur många extra munnar att utfodra.   


Sen kom ju ett sms om att min medicin hade kommit, fick skjuta på VC besök, då behöver ju medicin med mig ska ju få intravenöst järn, så blir på Tor i stället.
Inte nog med detta så min andra medicin som jag skulle ha inför utrappningen kosta inte mej något. Har fått frikort åter igen så inte förren feb -21 börjar det om.
När jag sedan kom hem låg kallelsen till koloskopi, så nästa vecka blir det av, är lite fundersam om vad detta kommer att visa, sen vill jag ju inte åka dit ensam, men vem ska åka med ??

Men i 7 dagar ska jag äta skonsamt sen kl 15.00 dagen innan ska jag fasta ska vara där 12:40 men inte nog med det ska rensa min tarm med att ta medicin mot magen från 18-21 ( 3 påsar i mäng vatten ) 

Ja det blir att bosätta sig på toa   


Nä lovar arr blogga mera sedan 


Kram 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards