kaan74

Direktlänk till inlägg 20 februari 2019

Underbart

Av Katrine - 20 februari 2019 23:25

Jag äntligen fått tag i en bur till kaninen så nu har hon flyttat ner till storarummet, ser ut som hon trivs även om den lite mindre än buren hon hade innan, nu kan hon ju se oss och även se andra djuren. Kommer bli bra.


SÅ nu ska så smått börja rensa på rummet, även om jag inte har alla saker så kan jag ju rensa ut det som inte ska vara kvar.


Men jag vet hur jag ska kunna spara lite genom att planera måltider och inte små handla det kan ju blir dyra än man tänkt sig.
Visst är det något akut som inte kan väntas med måste jag ju handla, satte en lapp på kylen så skriver jag det som ska handlas, även satt en mat lista. Spännande se om jag kan spara några kr borde ju ku

nna.


Kidsen har ju lov det märks, sover lite som dom tycker och lever loppan, nja så farligt är det inte i morgon ska dom 2 minsta åka bada i halmstads äventyrsbad, på fredag ska minstingen ha kompis över som ska sova över sedan ska dom på lördagen åka till henne stanna till söndag. Sedan ska junior åka med våra kompisar vara med deras son till söndag då han ska ta tåget hem från Höör.


Det gör ju att jag och mannen blir nästan ensama bara 16 åringen kvar hemma, vi bestämde eller mannen kom på förslag äta ute med 16 åringen hennes kille, får se om dom hänger på.

Men jag tyckte vi skulle passa på han och jag se en film på bio, men vi brukar ju inte se samma men tro det eller ej vi kan   


Vi ska se Escape Room

 


Bara hoppas den bra, men ska bli skoj bara göra något han och jag vi behöver verkligen det


LOVE

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards