kaan74

Direktlänk till inlägg 18 februari 2019

Barnen lediga

Av Katrine - 18 februari 2019 01:19

Ja barnen lediga, dom har ju sportlov men en annan har inte det så bra.
Men dom inte små längre så jag behöver inte ta sem för att vara hemma hos dom, fast det hade ju varit skänt   
Men det blir ingen jobbig vecka då jag inte har så många dagar att jobba igår ju av nu på morgonen sen ska jag jobba natten mellan ons-tor och tor-fre så det ju gött nja ska på apt möte på tisdag.

Det som händer denna vecka är bara ta det lungt inte stressa massa, hittat lite saker dom kan göra men vi får se, dom ska ju åka till Halmstad bad på tor så blir något se fram emot för dom.

Sen så ska ju lillan till tandläkaren en dag sen har hon ju bokat upp dagar med en kompis daniella, om att hon skulle komma på tis sedan komma igen på fredag sova över för att sedan ppå lördagen ska hon till henne, får se vad som händer med dom planerna enda jag sa jag måste sova stund på fredag även om jag går av, för att min vännina kommer med hennes man och 2 av barnen sen ska jag passa dom stund på kvällen då min man och dom ska se batra Han ingen som jag direkt gillar så valet var ej så svårt att jag valde inte åka med. Efter som efter så kommer dom vara hos oss liten stund.


Enda tråkiga denna vecka är att min stora tös inte kommer hem denna vecka, det inte för att hon har skol arbete utan för att hon ska på vinter cosplay, hon har valt att våld gästa min syster sova där dom dagar det är cosplay hon bor ju i lindköping så passa så bra ju ...

Men jag ska inte hänga läpp ska ju köra upp den 1 mars för att träffa henne nja inte enbart utan för ska träffa några andra föräldrar och få lite information om hennes resta till Sydafrika, ska bli spännande.

Men vi ju bara uppe över dagen och hon valde att åka med ner, det ska bli skoj även om jag kommer jobba resren av helgen. Då hon stannar till månadags morgonen..


Alla mina andra planer jag har inte glömda men jag inte kommit på hur jag ska lösa dom, nja lite har jag det är hålla hårt i pengarna så ska jag nog kunna fixa det, Det jag på jakt efter är en kaninbur vi har en storbur och den kan vi inte ha nere detta gör att jag måste lösa det först sedan måste jag ju börja sortera ut lite samt ha en garderob sedan löser det andra sig med tiden kan jag bara dela av rummet så kan jag fixa det andra efter hand, sen hoppas jag lite på att skatteåterbäringen ska ge några kr till mitt projekt så är det ju ännu bättre   


VI har ju en student att tänka på men den inte så jobbig endå ska när hon hemma på påsklovet göra inbjudnings korten så jag kan få ut dom, då även boka lokal ju inget komplicerat men vill ha med henne då det hennes dag samt att hon ska få vara med bestämma lite.

Man ska ju ta allt med ro men jag kan inte jag är inte den personen som kan det. Faktiskt jobbigt och det stressar mig fruktandsvärt, det är som måste med att ha kontrollen, vara steget för.

Jag vet att min man inte är med mig där då han mer typen som det löser sig, men jag vet att han är endå orolig då han vill ju att barnen och jag ska ha det bästa. Det älskar jag honom för att endå vill vårt bästa även om det kan bli lite tokigt i bland.

Men jag inte den bästa leva med det vet jag, massa brister samt att min kropp ju inte den bästa, jag vet jag borde göra mer än jag gör men jag har inte orken.

Skulle vara kul göra mer med mannen när man ledig även bara ut gå en runda i kvartet, men ibland han slut och jag helt slut.

Vara mysigt bara se en film i soffan men han vill ju se dom jag inte så förtjust i, men han gillar inte dom jag vill se så vad gör man ??


Jag vet att när stora tösen ska ta studenten så ska vi åka upp till Norrköping och ha en natt på ett bed and breakfast, det bokat och barnen ska ju med så blev 2 rum. Så får vi hitta mysigt stället gå äta på, vi får se om vi får med oss ytterligare en med oss upp ut över oss 5 personer, man vet aldrig hur deras förhållande ser ut i juni.


Men vi även bokat biljetter till gyllende tider deras sista turne ever, jag sjukt taggad då min väninnan och hennes gubbe ska med, det även bokat hotell då vi ska till malmö.
Men själva hotellet beror på lite då jag har mina brister och fel jaja får försöka jobba på det gubben min menar, jag älskar ju honom men som sakt har mina brister, men jag vet att han älskar mig även om jag har mina små brister   


Annars så flyter allt på och kidsen kan ha en god ledighet men den förrvirrad mamma   


/Love









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards