kaan74

Direktlänk till inlägg 25 september 2018

I nattens väntan

Av Katrine - 25 september 2018 02:27

Sitter här på jobbet ska snart gå natt rundan. Slö kollar på serien elementary, men i mellan åt flyger tankarna i väg.

När jag vaknade efter nattens jobb som gick ville jag bara lata mig, min man hade ordnat med maten så det ju skönt att jag slapp göra det , skönt ha gubben hemma.

Fast lata mig fick jag avstå men det gör inget då det var en promenad upp till ikea för att kolla på ett skrivbord samt litet sidobord.


Men slutar aldrig med att titta, inget dyrt men blev glödlampor, lite godis, lite mat ja dom har lite man kan köpa, gubben hitta veg köttbullar något annat.

Kan säga vädret hindra inte mig från köpa mjuk glass, blåste regna/hagla, men glassen slank ner utan några problem.


När jsg kom hem blev det färga tösens hår då hon ska ta kort i skolan, måste ju se bra ut, på tal om tösen hon hade handlat lite kläder till sig samt hon gav mig lista på vad jag skulle köpa i ullared.


Ja på tal om ullared när jag slutar 07.00 ska vi köra till ullared liten utflykt, så jag får ta en liten tupp lur i bilen...vad gör man inte för lite shopping.


Jag måste skrivs att jag har en räddsla inte en fobi direkt utan rädsla för att min man ska lämna mig nu när han börjar om, då jag är som jag är att jag ej orkar lika som förr.

Jag vet att jag gjort samma operation, men jag var inte den tjej någon tyckte om, hade knappt vänner när jag växte upp, ständigt retad allt från jag var ful till äcklig, umgicks med några få men i dag har jag insett att dom var med mig för vara snäll.

Jag vet att min man haft rikligt med vänner förr och han var populär, riktig kvinnotjusare.

Så jag rädd för han ska tycka jag inte längre är intressant pga mina problem.


Nä nu ska jag gå rundan.....


Love k

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards