kaan74

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

OJDÅ hinner inte med

Av Katrine - 22 maj 2011 00:23

Jag som skulle hinna blogga i går kväll men somna när jag kom hem störta i säng så jag märkte inte att den som skulle övernatta gick hem sena natten.

Sen skulle jag hinna blogga i dag lördag men hant inte då heller ...


Men nu kommer det liten blogg från lilla mej.


Ja vad händer efter som jag inte hinner med att blogga Jo jag jobbar jag vet att ni kanske tänker hon jobba måste vara ett skämt  

Men jag jobba till 13:15 i fredags sen bara hem slängde i mej en pasta sallad med räkor den var god satt perfekt i min mage.
Vi tog kidsen och mannens golfklubbor ja han spelar golf lång golf en sport som är för mej en gubba sport förlåt alla golfare men jag ser det så... Men tycker inte det någon mening med det ha en klubba och slå en boll allvärldens väg för att se hoppas den håller sig på banan sen gå till den ....

Men resan bar av till HÖÖR till min underbara vän Veronica ....


Det blev inte vilken kväll som helst en helt underbar kväll för hon och jag gjorde våran första grillning

   

Ja vi har bildbevis !!!!

Barnen gilla det dom sa bästa dom ätit men vi kom på att våra är perfekte berodde på vi var nyktra ....killarna ska ju alltid ha en öl när dom grillar då blir det ju kol.


Vi snacka och glömde helt bort våra män barnen lekte fint ute och inne det var nästan som vi inte hade barn där.

VI skratta så vi hade ont i magen och käkarna, men vi behövde det visst lite avarligt snack kom det med men det får man ju ta.


Vi planera lite ang våran ladies night kväll jag vet den är i okt men endå
Kom fram till vi ska boka hotell åka ner till Malmö checka in ha mysigt göra vid oss snacka massa.
sen gå på arenan kolla in pojkarna på scenen äta gott, sen på efter fest dansa lite sen till hotellet sova. Sen får vi en härlig morgon med gid mat och lite reflektioner över det hela, sen ta oss till centrum gå lite i butiken äta lunch sen fara hem till våra män.


Hittat en del hotell ska bara kolla läget med Veronica ....


I dag lördag blev det STOR handling så tråkigt men ett måste, handla så jag kan baka till kalaset som är på intåg ....

Sen fick jag ju ta mej till jobbet och jobba lite ganska lugn kväll men gillar ej kvällarna alls.


En annan sak vill skriva det är att just nu har jag två familjer som är i  mina tankar den ena har mist en nära och den andra har en nära släkting  som är svårt sjuk

Jag sänder dom många tankar   

Finns här för er sänder er stora kramen till dom och deras familjer !!


Just ja jag boka ju ett utflycks mål till mej och barnen i sommmar, ja det blir en utmaninging och tufft vara ensam till 4 barn med olika viljor, bara hoppas dom sköter sig ....


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 9 mars 2022 12:52


Sitter man på tåget på väg hem har nyss lämnat Stockholm central på väg till lund där jag behöver byta tåg igen innan jag hemma. Varit hos min dotter sedan torsdag kväll till i morse. Har inte gjort så mycket mer än haft det trevligt. Så skönt man...

Av Katrine - 26 februari 2022 02:02

Hallå alla det var ett tag sedan men jag haft massa i huvudet, det knapp jag får plast med allt      Nu snart mars månad och händer en del jag fyller år så även gubben men inget skriva om. Jag ska åka till min dotter blir en lång tåg resa men s...

Av Katrine - 7 februari 2022 04:11

Vissa saker ska man ha begravda men ibland ploppar dom upp i huvudet, nä jag har inga skellet i garderoben. Men i bland hör man en låt eller kör eller gå förbi ett ställe, då händer det att man funderar. Kör ju ofta förbi mina morföräldrars hem s...

Av Katrine - 4 februari 2022 04:27

Innan i dag ville jag bara sätta mig i bilen och köra till min dotter, när hon ringde var så ledsen. En av hennes bäbisar ( katter)  Hade varit hos veterinären pga hon inte riktigt är frisk, dom gjorde röntgen men dom kunde inte vara helt säkra på ...

Av Katrine - 3 februari 2022 02:50

Ska snart lägga mig försöka sova men tänkte slänger in ett par rader. Har varit ledig sedan söndags morgon ska gå på i dag kl 21, då redan ny dag. Kom på om 1 månad ska jag få åka till min dotter, ska bli skoj hoppas på fint väder så man kan gå u...

Presentation


Välkommen till mitt liv..


Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards